Vendégeink megkérdezték

  1. Háziorvosi beutaló nélkül is jöhetek?
    Amennyiben a Hungarospa fürdőben szeretné a gyógyászati kezeléseket felvenni, elegendő a TAJ kártya, személyi igazolvány és lakcímkártya.  Ha a hozzánk közelebb lévő Béke Fürdőben szeretné az akciós kezelési ajánlatunkat igénybe venni, háziorvosi beutaló kell reumatológus szakorvoshoz. A reumatológus szakorvos ebben az esetben a Hotel Béke orvosa lesz.

  2. Van önöknél gyermekkedvezmény?
    Igen van. Egy négy éves kor alatti gyermek, amennyiben külön ágyat és ellátást nem igényel, a két szülő együttes foglalása esetén ingyenes. Egy gyermek 16 éves korig pótágyon 25 % kedvezményt kap, ha a két szülővel érkezik.

  3. A gyermekeim is eljönnének a hét végén, lehet?
    Igen, szívesen biztosítunk az Ő részükre is szállást és ellátást, a szabad helyek függvényében. Előzetes egyeztetés szükséges.

  4. Hogyan jutok el az vasútállomásról?
    Velünk szerződéses viszonyban álló taxistársaság az állomástól a szálláshelyig 1 000 Ft térítési díjért szállít. A vasútállomás és a Hungarospa téli főbejárata között autóbusz közlekedik. Térítési díj 270 Ft/fő.

  5. Foglaló nélkül nem lehetne?
    Az általunk előre elkért csekély összegű foglaló biztosítja számunkra, hogy gazdálkodni tudjunk a szálláshelyeinkkel.

  6. Mikor kapok visszaigazolást a befizetett foglalóról?
    Visszaigazolást nem automatikusan küldünk. A befizetést követő harmadik munkanapon viszont, minden érdeklődő emailre válaszolunk.

  7. Van Önöknél wireless?
    Igen, van.  A Hajdu Vendégszobákban vezetékes és vezeték nélküli kapcsolat, az Ágnes Vendégházban vezeték nélküli kapcsolat, a Gambrinusz Apartman és az Aquamarin Apartman vendégei a szerződött éttermünkben (Alhamra Étterem) kapnak vezeték nélküli jelet.

  8. Jöhetnék esetleg turnus előtt egy nappal?
    Igen, a hosszabbítás a turnus előtti vasárnapi érkezéssel, és a turnus utáni hétfői távozással előzetes egyeztetés esetén megoldható. Az ár ekkor arányosan több.

  9. Mikor kell elhagynom a szállást?
    Szálláshelyeinket 10 óráig kérjük elhagyni.

  10. A gépkocsim nem maradhatna az udvaron még egy délután?
    Nem, az üdülés lejártával a gépkocsikat is kérjük az udvarról, parkolóból elvinni.

  11. Nekem nem jó a hétfői váltás, mit tegyek?
    Akciós áraink között megtalálja a tetszőleges napon elkezdhető 3 éjszakás félpanziós árunkat, mely bármennyi nappal hosszabbítható.

  12. Mikor kell fizetnem?
    Az ellátás teljes költségét érkezéskor kérjük készpénzben teljesíteni. A turnus esetleges korábbi megszakítása esetén pénzt visszatéríteni nem áll módunkban.

  13. Meggondoltam magam, két nap után. Visszakaphatom a pénzem?
    A már befizetett ellátás díját nem térítjük vissza.

  14. Hány órától foglalhatom el a szállást?
    Turnusban érkező vendégeink, hétfő 10 órától foglalhatják el szállásukat.

  15. Négyen foglaltunk egy kétszobás apartmant, de csak egyedül érkeztem.
    Létszámhiányos érkezés esetén is az előre megbeszélt létszám teljes költségét ki kell fizetni.

  16. Ottfelejtettem a hajszárítómat. Utánam küldenék?
    A szobában felejtett tárgyakat 30 napig őrizzük raktárunkban. Ez idő alatt személyesen, vagy megbízott útján érte lehet jönni. Postázást nem vállalunk.

 

Nem kapott választ a kérdésére?
További kérdése van?
Hívja a +36 30  9912542-es számot, és minden kérdésére válaszolunk.